JAK NAKUPOVAT

Výběr zboží

Zboží, které si chcete objednat, vložíte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na ikonku "DO KOŠÍKU". Pokud požadujete více kusů, vložte počet do kolonky množství. Vpravo nahoře v sekci "KOŠÍK" uvidíte název a celkovou sumu za zboží, které jste přidali do nákupního košíku.

Nákupní košík

Po kliknutí na "KOŠÍK" v pravém horním rohu, se Vám zobrazí podrobnosti o ceně a vybraných produktech. U nich je opět možno aktualizovat počet kusů, popř. je z košíku odstranit. Pro další krok k dokončení objednávky klikněte na položku "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE".

Zadání osobních kontaktních údajů

V této části je nutné vyplnit veškeré údaje do jednotlivých políček (povinné údaje jsou označeny hvězdičkou), a to z důvodu pozdější fakturace. Pokud nějaké údaje nezadáváte, ponechte příslušné části prázdné. Přečtěte si obchodní podmínky, zaškrtněte, že s nimi souhlasíte a pokračujte v potvrzení údajů a výběru způsobu dodání.

Reklamace / vrácení zboží či výměna

V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakýkoliv sortiment z našeho e-shopu, či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží neúčtujeme manipulační poplatek. Poštovné pro zpětné zaslání zásilky si však kupující hradí sám. Zásilku kupující posílá zpět na adresu Markéta Křížová, Nádražní 617, Mníšek pod Brdy, 252 10. Pokud jste si nevybral/a adekvátní náhradu za nevhodně koupené zboží, prosím zašlete nám jej zpět v originálním balení na adresu uvedenou v kontaktech na našich stránkách, a připište číslo účtu, na které si přejete vrátit zpět vaše peníze. Platbu vám odešleme do 5-ti pracovních dnů.

V případě uplatnění reklamace není třeba zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení.  Reklamaci se budeme snažit maximálně urychlit. Poštovné v tomto případě hradí prodávající. Stačí nám napsat email na info@laboka.cz a vygenerujeme vám štítek do Zásilkovny pro zpětné zaslání. Zboží vám můžeme buď opravit/vyměnit za nové či vrátit peníze dle dohody.