JAK NAKUPOVAT

Výběr zboží

Zboží, které si chcete objednat, vložíte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na ikonku "DO KOŠÍKU". Pokud požadujete více kusů, vložte počet do kolonky množství. Vpravo nahoře v sekci "KOŠÍK" uvidíte název a celkovou sumu za zboží, které jste přidali do nákupního košíku.

Nákupní košík

Po kliknutí na "KOŠÍK" v pravém horním rohu, se Vám zobrazí podrobnosti o ceně a vybraných produktech. U nich je opět možno aktualizovat počet kusů, popř. je z košíku odstranit. Pro další krok k dokončení objednávky klikněte na položku "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE".

Zadání osobních kontaktních údajů

V této části je nutné vyplnit veškeré údaje do jednotlivých políček (povinné údaje jsou označeny hvězdičkou), a to z důvodu pozdější fakturace. Pokud nějaké údaje nezadáváte, ponechte příslušné části prázdné. Přečtěte si obchodní podmínky, zaškrtněte, že s nimi souhlasíte a pokračujte v potvrzení údajů a výběru způsobu dodání.

Reklamace

V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakýkoliv sortiment z našeho e-shopu, či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží neúčtujeme manipulační poplatek. Pokud jste si nevybral/a adekvátní náhradu za nevhodně koupené zboží, prosím zašlete nám jej zpět v originálním balení na adresu uvedenou v kontaktech na našich stránkách, a připište číslo účtu, na které si přejete vrátit zpět vaše peníze. Platbu vám odešleme do 5-ti pracovních dnů.

V případě uplatnění reklamace není třeba zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení.  Reklamaci se budu snažit maximálně urychlit.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.