JAK NAKUPOVAT

Výběr zboží

Zboží, které si chcete objednat, vložíte do virtuálního nákupního košíku kliknutím na ikonku "Koupit". Pokud požadujete více kusů, vložte počet do kolonky množství. V pravo nahoře v sekci Nákupní košík uvidíte název a celkovou sumu za zboží, které jste přidali do nákupního košíku.

Nákupní košík

Po kliknutí na "Stav nákupu(košík)" v pravém horním rohu, se Vám zobrazí podrobnosti o ceně a vybraných produktech. U nich je opět možno aktualizovat počet kusů, popř. je z košíku odstranit. Pro další krok k dokončení objednávky kliknětě na položku "ZAPLATIT".

Zadání osobních kontaktních údajů

V této části je nutné vyplnit veškeré údaje do jednotlivých políček (povinné údaje jsou označeny hvězdičkou), a to z důvodu pozdější fakturace. Pokud nějaké údaje nezadáváte, ponechte příslušné části prázdné. Přečtěte si obchodní podmínky, zaškrtněte, že s nimi souhlasíte a pokračujte v potvrzení údajů a výběru způsobu dodání.

Reklamace

V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakýkoliv sortiment z našeho e-shopu, či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží neúčtujeme manipulační poplatek. Pokud jste si nevybrala adekvátní náhradu za nevhodně koupené zboží, prosím zašlete nám jej zpět v originálním balení na adresu, viz kontakty, a připište číslo účtu, na které si přejete vrátit zpět vaše peníze. Platbu vám odešleme do 5-ti pracovních dnů.

V případě uplatnění reklamace není třeba zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení.  Reklamaci se budeme snažit maximálně urychlit.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.