Kolik stojí doprava?
Pro objednávky od 950 Kč je zdarma. Balíček v nižší hodnotě vám doručíme od 89 Kč prostřednictvím Zásilkovny či PPL. Balíčky odesíláme 4x týdně. Pondělí, úterý, středa a pátek. Pokud zaplatíte v pracovní den den před odesláním do 13:00 hodin. Balíček stihneme odeslat následující pracovní den.
Na doručení spěchám, co mám udělat?
Zavolejte nám na telefon +420730820089, pokud se nedovoláte, napište e-mail a do předmětu Urgentní poslání. Za nás doporučujeme odesílat přes PPL s doručením na adresu, většinu zásilek doručí do druhého dne.
Nepodařilo se mi zaplatit přes platební bránu ...
Napište nám na info@laboka.cz a my vám pošleme podklady k platbě převodem nebo sami uhraďte částku na účet 2502964028/2010 a přidejte variabilní symbol čísla objednávky.
Chci zaslat výrobky na dobírku ...
Na dobírku standardně neposíláme, jen na vyžádání. Udělejte objednávku na e-shopu. Dejte platbu převodem a do poznámky v procesu objednávky napište zaslat na dobírku. Za dobírku si účtujeme 30 Kč navíc.
Doručujete i do jiných zemí?
Ano, na Slovensko si můžete vybrat doručení přímo na našich stránkách. Do ostatních zemí doručíme po předchozí domluvě. Stačí nám napsat na info@laboka.cz.
Lze dodatečně změnit adresu doručení?
Pokud už není objednávka u nás odevzdána přepravci, změnit adresu či jiné kontaktní informace umíme.
Chci zrušit svou objednávku ...
Stačí nám napsat na info@laboka.cz. Pokud už je zaplacená, vrátíme vám peníze zpět na účet.
Nechci kartičku s nápisem Pro báječnou ženu ...
U každého produktu máte možnost vybrat výměnu kartičky bez nápisu. Můžete si na kartičku tak napsat sami nápis, jaký chcete.
Máte dárkové balení?
Ano, u každého produktu lze přiobjednat dárkové balení jednoho výrobku nebo celé objednávky. Zároveň lze objednat dárkové balení také jako produkt samostatně.
Jak vybrat velikost náušnic?
U každého produktu máte obrázek s fotkou na modelce, jak vypadají jednotlivé průměry náušnic na uších.
Výrobek, který se mi líbí, není dostupný v požadované velikosti ...
Stačí nám napsat na info@laboka.cz a my vám jej vyrobíme.
Z jakého materiálu jsou šperky vyrobeny?
Šperky vyrábíme za skla a chirurgické oceli, mezi těmito komponenty je pevný speciální papír s natištěným motivem.
Jsou šperky vyráběné ručně?
Ano, šperky, vyrábíme ručně, každý kousek vezmeme do ruky při výrobě 16x než dostane k vám.
Vyrábíte šperky na zakázku?
Ano, stačí objednat produkt Šperky na přání nebo Náhrdelník na přání, zaslat nám vámi dodaný obrázek. Do e-mailu vám následně odešleme obrázek s výřezem do šperku ke schválení.
Mám představu motivu na šperk, ale nemám obrázek ...
Stačí nám poslat nápad a my vám návrh připravíme. Zároveň prosíme rovnou objednat produkt Šperk na přání nebo Náhrdelník na přání, abychom znali přesný rozměr, na který návrh připravit.
Ztratila jsem jednu náušnici, prodáváte i jeden kus?
Ano, stačí nám napsat na info@laboka.cz a poslat fotku náušnice. Průměr většinou snadno dohledáme podle starší objednávky. Cena jednoho kusu je poloviční od klasické ceny páru.
Ráda bych jinou délku náhrdelníku s přívěškem ...
Stačí udělat objednávku a do poznámku v procesu objednávky nám zaslat požadovanou délku náhrdelníku a my vám ho připravíme na míru.
Jak výrobky vyměnit?
Napište nám na info@laboka.cz, pošleme vám kód pro vrácení přes Zásilkovnu, nic nemusíte platit. Dopravu k nám i zpět s novým výrobkem účtujeme v celkové částce 100 Kč. Je to pro vás výhodnější. Balíček zabalte do krabičky, aby se cestou náušnice nepoškodily. Jakmile výrobek obdržíme ke stovce za dopravu přičteme nebo odečteme rozdíl ceny nového výrobku, kterých chcete vyměnit. Poté vám pošleme podklady k platbě a po uhrazení odesíláme nový balíček.
Jak výrobky vrátit?
V případě, že jste si nákup rozmysleli a výrobky chcete vrátit, zašlete je prosím na adresu: Markéta Křížová, Pod Pahorkem 191, Nová Ves pod Pleší, 262 04 společně s číslem objednávky a číslem účtu, kam chcete peníze vrátit.
Jak výrobky reklamovat?
Na každý výrobek se vztahuje 2 roky záruka. Pokud se s ním cokoliv stalo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na info@laboka.cz, domluvíme se na výměně či opravě. Není třeba zasílat vyplněný formulář či fakturu, víme, že jsou výrobky naše. Pošleme vám kód pro zpětnou zásilku zdarma a výrobek vám opravíme a zdarma zašleme zpět k vám.
Jak pečovat o zakoupené šperky?
Dřevěné a skleněné šperky vydrží mnoho. Jsou vyrobené ze skla a chirurgické oceli. Zapínání nečerná, je vhodné pro alergiky na kov. Vyvarujte se přímému kontaktu s vodou. Párkrát při zapomenutí koupání šperky vydrží. Ale při pravidelném namáčení už by mohli být patrné známky poškození. Hodně dlouhodobé vystavení přímému světlu nebo slunci může mít vliv na blednutí obrázku. Ne však při běžném nošení, ale u skladování. V případě, že se se šperkem stane cokoliv, neváhejte se na nás obrátit. Vztahuje se na něj dvouletá záruka.
Ráda bych vám napsala recenzi ...
Od odeslání výrobku vám během 14 dnů přijde výzva na recenzi. Případně je možné vložit recenzi na Google či na Facebook. Předem děkujeme.
Něco mi při nákupu vadilo ...
Jakákoliv zpětná vazba nám pomůže se zlepšit. Prosíme cokoliv vedlo k vaší nespokojenosti, napište nám to. Děkujeme.